Странице

недеља, 22. новембар 2015.

Outfits ideas

Dobrodošli na moj blog. 
Danas malo drugačiji post, odlučila sam da se malo igram i da stvaram kombinacije. U ovom postu videcete tri različite kombinacije. 

Prva kombinacija-trening: Pink duks sa običnim crnim helankama, patike za trčanje. I jedan pink sat da imate uvid u vremenu. 

Druga kombinacija-Šetnja: Crna bluzica idealna za uskoro novogodišnje čarolije, plavi dzins, čizmice i plavi novčanik/pismo torbica.
Treca kombinacija-Izlazak u grad/diskoteku: Ova kombinacija definitivno opisuje mene. Crne pantalone sa običnom belom majicom i malo većom ogrlicom, preko kožna jakna sa visokim štiklama i torbicom na jedno rame. Na sve to ide crveni ruž.

Koja od ovih kombinacija vam se najviše dopada? 
Ljubim vas 

42 коментара:

  1. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi outfit je zaista sjajan, jako mi se dopada kako si uklopila boje u njemu. Definitivno je nesto sto ne bih nosila samo na trening vec i ovako.❤

    ОдговориИзбриши
  3. Prelep Blog.
    Zaprati me,uzvracam..

    www.ertancic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Najviše mi se dopada zadnja ideja..

    www.amiilan.blogspo.com

    ОдговориИзбриши
  5. Najviše mi se sviđa 3. kombinacija. :-)
    http://mylittlebafcorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Sve ove kombinacije bi nosila, a posljednja mi je nekako najljepsa. Sve u svemu, odlican izbot i odlicne ideje :)
    Posjeti moj blog i pretplati se ako zelis, uzvracam: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Great post
    Would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajan post btw uclani se na moj blog ako zelis ;) lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prva kombinacija! Zbog pink boje! hihihi <3 I slatka mi je ova ogrlica u trećoj kombinaciji :)

    Beehive - New outfit post

    ОдговориИзбриши
  10. Kombinacije su odlicne ,najvise mi se dopada ova zadnja <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/#_=_

    ОдговориИзбриши
  11. The first outfit idea is my favorite among the three. :)

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Love the ideas !

    xoxo, A.
    www.thefoamofcancun.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jako dobar post post,bravo ♥
    Novi post kod mene https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/27/welcome-to-plannerland/

    ОдговориИзбриши
  14. sviđa mi se jako, outfiti odlični :*
    http://veronicafashioncorner.blogspot.hr/
    pogledaj moj blog

    ОдговориИзбриши
  15. 3 kombinacija je savršena. Zaista predivne ideje za outfite, odlično!☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Sve kombinacije su sjajne, ali ova druga je nekako potpuno moj fazon i obožavam tako da se oblačim. Super ideje i odličan post! smoothieglam.blogspot.com


    Ukoliko vam je teško da naučite neku lekciju i potrebne su vam beleške, možete ih naći na ovom blogu. Tu ćete naći beleške iz raznih predmeta za prvu godinu srednje škole, kao i za srpski jezik osmog razreda. Ukoliko ste mlađi, možete posetiti blog jer se uglavnom sve lekcije ponavljaju iz osnovne škole. Večeras veliko otvaranje, učlanite se i budite među prvima koji će to videti!! (naucilako.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  17. Sve kombinacije su sjajne!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3