Странице

петак, 18. децембар 2015.

Black eyes, red lips #makeup1

Cao ljudii. 
Za danas sam vam spremila makeup kao sto je za Novu godinu, rodjendane i druga slavlja. Koristila sam ono osnovno od sminke.
Kroz ovaj post zelim da vam pokazem kako da se nasminkate i da vas posavetujem o nekim stvarima u vezi sminkanja. 
Moja velika ljubav je sminka. I sebe za godinu dana vidim kao profesionalnog sminkera.

Pre nego sto krenete da se sminkate namazite usne labelom, tako da se usne pripremaju za karmin i naravno da bi vam usne bile lepe tokom cele noci. 

Prvo stavljate puder. Ja sam stavila tecni puder od Essence-a, recenziju ovog pudera imate ovde.
Zatim, korektor. Golden Rose je u pitanju. Tapkajte korektor, ne vucite, tako cete samo uvuci korektor u linijce ispod oka!

Baza za senku. Koristila sam Avon bazu.
Senka u boji koze za dugotrajnost senke.
Koristila sam Max Factor u broju 01 Opulent Nudes.I Aura smokey eyes u broju 201. 
Po rednim brojevima sam stavljala senke na ocima.

Sljokice sam zalepila pomocu glitera iz Avona. Na kraju posta imate fotografiju kako izgledaju. 

Maskara je iz Avona, COLORTREND.
 Za obrve sam koristla Golden Rose Dream u broju 307.
 Potom, mat karmin, isto od Golden Rose-a u broju 15.
 Malo bronzera, u pitanju je She bronzer.
Ako ne zelite da se zaustavite na mat karmin, stavite preko sjaj za usne. Ja sam stavila u crvenoj nijansi. 
I to je to, spremna sam!


Kako vam se cini ova kombinacija svetlucavih boja? 
Nadam se da ste uzivali i da cete pokusati ovako da se nasminkate.
Ljubim vaaas


26 коментара:

  1. Super post :)

    New post on my blog ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/the-heart-want-what-it-wants.html

    ОдговориИзбриши
  2. Wow...it look super amazing...thx for sharing honey...:-)

    ОдговориИзбриши
  3. wow amazing make up!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post <3 <3 Ja obozavam crvene karmine (i imam isti kao tvoj haha :D), a i senka je sjajna :) Sve u svemu, ceo makeup je savrsenstvo <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. This look is perfect for the upcoming Christmas festivities! Love the eyeshadow <3

    Have a beautiful day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Uuu top look! Sviđa mi se mnogo ovaj sjaj na očima. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. great post honey!
    kisses :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jao,pa ovo je prelepo.Baš u Novogodišnjem stilu..tako se šminkam za folklor kada imamo neki koncert i imam kolekciju crvenih karmina.. ☺
    Volela bih da napraviš još jedan make-up tutorijal. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti puno Natalijaa. Sigurno cu napraviti jos neki makeup look :)

      Избриши
  9. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!
    xxx

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post, prelepa šminka! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Lovely make up, red colour of lipstick is great!
    Follow each other if you want?
    My blog
    blog minimalissmo

    ОдговориИзбриши
  12. Oči su ti predivne.. bez i sa šminkom *o* <3

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3