Странице

четвртак, 10. децембар 2015.

Dobrovoljno davanje krvi, Svetski dan borbe protiv side

Dobrodosli na moj blog.
Pa kako ste danas? Kako ste proveli ovaj vikend? 
Ja sam ga provela veomaaa radno :D 

Danas zelim da pricam sa vama o vama o dve dobre teme, koje cujemo od drugih svakodnevno, bilo da su to TV, novine ili ostali izvori.

Prva tema o kojoj pricam jeste dobrovoljno davanje krvi. U mojoj skoli se odrzalo predavanje pre nastupanja akcije koja je trajala dva dana. 
Davalac krvi moze biti svaka zdrava, odrasla osoba. Starosti 18-65 godina, kod koje se lekarskim pregledom tj. nivoa hemoglobina utvrti da davanje krvi nece ugroziti ni nju a ni osobu koja prima tu krv. 
Zene mogu da daju na 3 meseca krv (zbog menstrualnih krvarenja), dok muskarci 4 puta godisnje.
Ja samo zelim da vas ohrabrim da dajete krv i da pomognete nekome. Vama znaci malo ali nekome mozete da spasite zivot.
Detaljno mozete procitati ovde. 


Druga tema o koju zelim da podelim sa vama je Svetski dan borbe protiv side. Drugacije je zove HIV.
1.decembar je obelezen kao dan protiv side. U mojoj skoli se takodje odrzavala akcija, i mogu da vam priznam da je bila jako interesantna, moji prijatelji su izvlaciti iz kese ceduljice na kojima je bilo raznih poruka tipa "Bolje upoznaj partnera sa kojim zelis da stupis u seksualne odnose". Drago mi je sto se trude da informisu druge o ovome.

(preuzeto sa interneta)

Trebalo bi da budete informisani o ovim stvarima, i da kada mozete nekome da pomognete, pomognite, budite ljudi. 
Ovim postom sam htela da vas podsetim da ne ingonirisete ovako ozbiljne stvari, i da se trudite da sto vise naucite o ovome. 
Ljubim vas




10 коментара:

  1. Zanimljiv post! :) <3

    New post is on my blog ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2015/12/what-love-looks-like.html

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast na ovakvom postu, inače super ti je blog svaka cast :*
    Bilo bi mi drago da pogledaš moj : http://krsticmila.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. odlican post i svaka cast
    pretplatila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, lepo je sto si obavestila sve ljude o ovome <3 <3
    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3