Странице

субота, 26. децембар 2015.

Okićena jelka, novogodišnje čarapice

Okitila sam jelku pre par dana, ali nisam imala vremena da vam napisem post, zato sada to radim. Bas sam u novogodisnjem raspolozenju, sve mi ide kao sto sam i planirala i srecna sam.
Nova godina, pokloni, praznicne euforije, zurba i guzva u saobracaju. Svake godine 31.decembra gledam i sudaram se sa ljudima po gradu, svi zure, jure da stignu na rucak ili veceru sa svojom porodicom. Tako je u mojoj kuci, taj dan je samo nas. Kada na stolu mogu da se nadju prelepe dekoracije i puno sarenih kolacica i jos svasta nesto.
Volim taj dan jer sabiramo utiske o godini koja je iza nas, pravimo planove sta cemo raditi sledece. I tako svake godine. 

Tu su i carapice koje sam sama sebi kupila. Morate da priznate da su preslatkee.
Moja veca jelka je bele boje i stara je vise nego ja. Stavila sam ukrase, kicanke, sijalice i to je to, moja jelka svetli.
 Dekoracija na prozoru mi je jako organizovana i uredna, obicno volim da mi sve stvari budu tako, ali ne uspevam uvek u tome. 
Stavila sam par cestitka od mojih dragih osoba od prethodnih godina. Jednu vrstu svecnjaka i par sveca pored. Tu je i manja jelka koja je zelene oboje i ona je clan moje sobe. 

Ljubim vas


18 коментара:

  1. Merry Christmas! I wish all the best dear! kisses

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne, kao i ceo post :) Jelkica me je oborila sa nogu haha :D Carapice su mnogo slatke i bas me podsecaju na Novu godinu :D <3

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super slike!
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, beautiful christmas tree. And socks are really cute! ♥ :)
    KattyLife

    ОдговориИзбриши
  5. Kao I uvek, predivne slike. Carapice su preslatkee☺

    ОдговориИзбриши
  6. Merry Christmas! <3

    Have a great day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Aa carapice, preslatke su, imam slicne. Jelka je divna! ♥

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post, slike su očaravajuće! <3

    http://staliaisbae.blogspot.com/
    http://living-like-v.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Vau, prelepa je jelkica :)
    Veliki pozdrav!


    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3