Странице

недеља, 20. децембар 2015.

Sanke Deda Mraza preko sveta jezde~



Dragi Deda Mraze,


Svake godine ti pisem pismo, pisem ti o mojim ocenama, i o tome kako sam bila dobra, slusala majku i oca, tako da zasluzim paketic ispod jelke. Svake godine sam zelela lutke, telefon, lap top ne znam ni ja sta vise. Ali..
Ove godine bih zelela da svojim magicnim prahom posipas sve ljude pozitivnom enegijom. Zelela bih da budu srecni, da ne znaju za tugu i bol. Deca da se vesele i igraju, da imaju srecno detinjstvo, kao ja sto sam imala. Isto tako zelela bih da svi ljudi na ovoj predivnoj planeti pokazu svoja osecanja. 
Deda Mraze, ja znam da nam ostavarujes one druge, ne materijalne zelje. Ubedjena sam u to.
Zato zelim da svi u mojoj porodici budu zdravi, nasmejani kao i do sada. Sve drugo ce doci, vremenom.
Slatkise ispod jelke ocekujeem, nemoj da zaboravis. :D

S' ljubavlju Jelena.



Ljubim vas


18 коментара:

  1. Wish you all the best dear! Have a great week! xx

    ОдговориИзбриши
  2. Baš slatko pisamce.
    Ja bih ovo isto poželela.

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jaoj bas slatko pismo.. I slike su divnee..♥♥

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ohh, great idea!

    Wishing you an Advance Merry Christmas! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao preslatko je! <3

    New post on my blog: "Green my obsession"

    ОдговориИзбриши
  6. Wish you all the best!!
    Happy Holidays!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2015/12/feliz-navidad.html

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su carobe i bas nekako u novogodisnjem fazonu :D Post si jako lepo napisala i bez obzira na to sto nije mnogo dug, bas mi je ulepsao dan <3 :)

    ОдговориИзбриши
  8. Suprr post ♥
    Uzvratila sam pracenje i pogledaj moj novi post
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3