Странице

субота, 20. фебруар 2016.

GIVEAWAY !!!

Danas sam posebno srećna! 
Dostigla sam 100 članova na blogu, a blog postoji od avgusta. Baš mi je drago što se družimo i što podržavamo jedni druge. Zato sam htela da vas obradujem jednim paketićem. Inače, ovo je prvi giveaway na mom blogu.

U ovom paketiću nalazi se:
 -Sveska u kvadratićima A6 formata sa divnim dizajnom
-Avon kupka sa mirisom jagode
-Avon piling za telo sa mirisom čokolade
-Avon krema za ruke 
- Nivea Soft krema za lice, ruke, telo 
-Baby Lips Dr Rescue

Pravila učestvovanja:
1.Pratite me na blogu (sa strane imate dugmence "pridružite se ovom sajtu")
 2.Napišite mi e-mail i grad iz kojeg dolazite

Nagrađivanje važi samo za Srbiju, pobednika biram preko Random.org za dve nedelje.Srećno!
Ljubim vas

80 коментара:

  1. Ja sam iz Hrvatske pa ne mogu da sudjelujem,al sigurna sam da ce se netko jako razveselit pokloncicem:)

    Pratim te,pa bih voljela da uzvratis ako mozes:)

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivni pokloni, draga! :) <3
    Email: marsapetojevic@gmail.com
    Beograd

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  3. Predobri pokloni! Objavicu ovaj giveaway u novom postu. ♥
    E-mail: fashionholicyeahh@hotmail.com
    Krusevac

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa tii, divna sii <3
      Inace si broj 2 <3

      Избриши
  4. Odlično je sve.U nekom svom narednom postu ću objaviti da je giweaway kod tebe.E-mail: isidoradimitrijevic77@gmail.com
    Gračanica

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni su ti postovi. Nadam se da ces u narednom periodu biti jos posecenija,jer to i zasluzujes. Pozz :))
    http://allipreferyoung.blogspot.rs/
    Lazarevac

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, stvarno mi znace ovakvi komentari :)
      4 <3

      Избриши
    2. Nema na cemu :)) e da zaboravih da ostavim e-mail: zoxy.mitrovic@gmail.com

      Избриши
  6. Bas mi se svidja Avon kupka od jagode, moj omiljeni miris:) Zapratila sam te:)
    Evo i da i ja učestvujem u nagradnoj igrici
    asja_muharemagic@hotmail.com grad Tuzla, Bosna i Hercegovina

    http://asja91.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam na 100 članova! Neću se prijaviti za giveway jer imam već nekoliko prozvoda koje ti poklanjaš, a nekome bi ti poklončići dobro došli :)

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam na 100 članova ♥
    Prijavila bih se na darivanje,no nisam iz Srbije ♥
    Nema veze ahahhaha ♥
    Ako želiš pogledaj moj blog,večeras ide novi post ♥


    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, napravicu i za vas van Srbije uskoro <3

      Избриши
  9. Super poklon, cestitam na 100 clanova. ♥
    mail: ninavidic17@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam iz BiH pa ne mogu učestvovati ali nema veze, predivan čin i namjera! :) Čestitam draga! <3

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/17th-episode-got-me-like.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/spring-accessories-shoes-makeup-collab.html

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preslatki su pokloni,
      email slygirl04@gmail.com
      Beograd :)

      Избриши
  12. Pokloni su cute.♥
    ksenija.kekica@gmail.com
    Beograd

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман21/2/16 11:58

    Pokloncici su divni <3
    Ali nisu divniji od tebe! :D :*
    malaelli5@gmail.com
    Zajecar

    ОдговориИзбриши
  14. Pokloni su predivni, svaka cast na 100 citalaca (zasluzila si ih) :) Nazalost, ja necu ucestvovati, zato sto vec imam vecinu proizvoda, ali bez obzira na to smatram da su svi pokloni savrseni :) <3 I da, bas je lepo sto si organizovla giveaway za svoje citaoce :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Pokloni su divni, vidi se da si se potrudila :)
    E-mail:jana.02.m@gmail.com
    Beograd :)

    ОдговориИзбриши
  16. Sjajan giveaway zaista divni pokloni:)
    E-mail:anabundalo3@gmail.com
    Pancevo:)
    Upravo sam i ja napravila giveaway na mom blogu,prijavi se,hahah i kod mene ako zelis:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Pokloni su savrsenstvo <33
    Tvoj sam clan<3

    E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  18. Ja sam iz Hrvatske pa ne mogu sudjelovati. ♥
    Čestitam na 100 članova ♥♥♥
    Inače pratim te, pa bih voljela da i ti mene zapratiš :*
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti <3
      Bice uskoro nagradjivanje i van Srbije <3

      Избриши
  19. Čestitam ti na 100 čitatelja, to je stvarno veliki broj. :)
    Nagrade su super, nažalost ja sam iz BiH pa ne mogu učestvovati. :)
    Tebi želim još mnogoo divnih postova i čitaoca, pusa :*

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/02/avon-colortrend-maskare-usporedba.html?

    ОдговориИзбриши
  20. Super post :) Hoćeš da se pratimo??

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  21. Super post,drago mi je da sam otkrila tvoj blog!
    crygenic@hotmail.com Novi Sad

    ОдговориИзбриши
  22. Darivanje je super ali ne učestvujem pošto većinu već imam. Sve pohvale, pratim tvoj blog i mogu da kažem da me na neki način inspirišeš <3 Sve pohvale!

    ОдговориИзбриши
  23. The post is fantastic! I love it so much:)
    Have a nice day!

    www.theprintedsea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  24. Čestitam na prvom velikom broju, ne sumnjam da će ih biti još mnogo mnogo više!
    Zaista je veliki uspeh to što si postigla, s obzirom na to da si ovde od avgusta, svaka čast!
    Poklončići su super inače!
    naslovoa@gmail.com
    Iz Beograda sam inače :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala od srca! Puno mi znace ovakvi komentari <3
      13 <3

      Избриши
  25. Oduševljena sam poklonima! Stvarno obožavam da čitam tvoje postove i drago mi je da si i ti dostigla brojku od 100+ pratilaca. Čestitam ti i želim ti da ih imaš mnogo, mnogo više u budućnosti. Stvarno si zaslužila! :)

    Već sam član tvog bloga. <3
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com
    Iz Smederevske Palanke sam. :)

    ОдговориИзбриши
  26. Divni su pokloni, a ja ti želim još puno čitalaca i uspeha!
    Moj mejl jeste taupecandy@gmail.com, a iz Novog Sada sam :) <3

    ОдговориИзбриши
  27. jako lepo srecno svima! a tebi cestitam na pratiocima!

    http://highheelpoodl.blogspot.r

    ОдговориИзбриши
  28. Really cool info and pics!!

    http://itzytrendy.blogspot.mx/2016/02/these-boots.html

    ОдговориИзбриши
  29. Predivne stvari, zaista! :)
    teodoratosic26072007@gmail.com
    Svilajnac

    ОдговориИзбриши
  30. Poloni ni su predivni! ♥♥♥
    Grad ne bih želela da otkrijem,ali ukoliko osvojim nagrade (obzirom da sam baksuz) napisaću ti. ♥♥♥
    Email:pinkunicorn710@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Divni pokloncici ♥
    obucinasamira@gmail.com
    Prijepolje :)

    ОдговориИзбриши
  32. Odlični su pokloni.
    Email: milicaraca333@gmail.com
    Novi Sad

    ОдговориИзбриши
  33. Poklončići su divni, posebno mi se dopada kupka! :)
    Član sam :) <333
    Kragujevac :) <333
    nadjadollsari@gmail.com :) <333

    ОдговориИзбриши
  34. Poklončići su divni, posebno mi se dopada kupka! :)
    Član sam :) <333
    Kragujevac :) <333
    nadjadollsari@gmail.com :) <333

    ОдговориИзбриши
  35. Odličan odabir poklončića!
    kristinan993@gmail.com
    Pozdrav iz Novog Sada :-*

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3