June Favorites 2016

Ćao dragi moji. 
Kao što je Marsa već napisala post o oktobru u junu (ovde), meni prija zahlađenje, uživam, bez znojenja, u tankoj majici. Jun je bio mesec pun obaveza, maturantski ispiti, ocene, sve to. 
Bilo je dana i noći kada nije moglo da se diše tako da je dobro došlo malo kiše i svežeg vazduha. Za manje od mesec dana je moj rođendan, u avgustu Blogorođendan, tako da očekujte iznenađenje povodom 1.rođendana. Da li ste već isplanirali šta ćete raditi ovog leta? A ako mene pitate, ja jesam.

Zapratite me na instagramu jfashionlover97.

Balea deo sprej Active
Prvi favorit ovog meseca je sprej za zaštitu od neprijatnih mirisa. Pakovanje je divno, cvetno, letnje, slatko. Miris je osvežavajući, prijatan. Koristila sam ga ceo mesec, svaki dan i još uvek ga ima. Pakovanje je od 200ml i košta 180 din. Čini mi se da ih ima u različitim mirisima i pakovanjima. Dobar sprej, ima jak pritisak u sebi što se meni i sviđa. :D 
Catrice Concealer 
Kao što već svi znamo, Catrice kozmetika je stigla u Srbiju. Međutim ja još uvek nisam u mogućnosti da odem do DM-a a sve proizvode koje imam od Catrice-a su iz Beča. Jedan od proizvoda je ova paletica korektora. Obožavam je, meni sve prekriva, dok su se neke blogerke žalile na nju. Zeleni korektor prekriva nepravilosti na licu, crveni podočnjake dok ove bež nijanse služe za ton vašeg lica. Kremasta paleta, obožavam jeee, i svima je preporučujem.

Essence I love Extreme
Čuvena maskara crazy volume je osvojila mnoga srca, a zatim i moje, to je bila ljubav na prvi pogled. Hahaha okej Jelena. Ova maskara je čudo! Ali u pravom smislu te reči, tako lepo podigne trepavice, izduži ih, ma sve reči hvale imam za ovu maskaru. Verovatno ih sve već koristite, tako da sigurno znate o kakvom efektu pričam. Essence brend je jako jeftin i vrlo pristupačan tako da ova maskara košta oko 300 dinara, sadrži 12ml proizvoda. Ako niste probali probajte nećete zažaliti. 

GR Rick Colour
Leto je i pink nijanse dominiraju, ovo je sasvim letnji lak za nokte, nadam se da se slažete sa mnom. U broju je 08 i predivan je na noktima, brzo se suši, na mojim noktima stoji i po nedelju dana. Luksuzno pakovanje, još bolja formula i kao trešnjica na tortici je sama četkica, koja je dovoljno velika i lepo oblikovana kako bi se lepo naneo lak. 10,5 ml sadržaja oko 150 din. Divan je. Preporučujem.

Balea univerzalna krema
Da krenemo od pakovanja? Najslađi favorit ovog meseca je upravo ova univerzalna kremica sa narandžom i grejpom. Sadrži 30ml proizvoda i preprepredobrooooo miriše. Uhvatila sam samu sebe kako je non stop fotografišem, sta ćuu, preslatka je. :D Ja je koristim u kombinaciji sa uljem za ruke pre spavanja. Tako je trošim. Cena je 129 din u DM-u. 
Avon Senses
Gel za tuširanje iz Avona, oduševila sam se kada sam videla kako dobro hidrira kožu. Formula je kremasta, prijatnog mirisa, na vanilu, na nešto slatko. Uzela sam ga na akciji na 150 dinara a pakovanje je 500 ml. Pa zar se ne isplati? Obožavam ga, zato je i pri kraju.
Diplona šampon
Od kada je počeo da kruži internetom postao je jako popularan. Slučajno sam ga videla u supermarketu na akciji od 500 dinara, to je nešto jer je obično 800din u Lilly-u. Kupila sam ga i oduševila se. Prvo, pakovanje je vrlo praktično zbog pumpice koja omogućava tačno doziranje koliko vam je potrebno za celu kosu. Sadrži 600ml proizvoda i ovaj je za dugu kosu i kosu sklonu cvetanju. Primetila sam da se kosa lakše raščešljava iako ne koristim regenerator posle ovog šampona, mekša je na dodir, dobila je sjaj. Verovatno ću i regenator da kupim isto prvu kombinaciju. Preporučujem. 

Ustvari ja sve preporučujem iz ovih favorita. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda ako jeste, pišite u komentarima. 
Ljubim vas

Постави коментар

33 Коментари

  1. Super post. Oboazavam ovu kolekciju avon gelova za tusiranje, odlicni su. :) Od diplone sam koristila balzam,i mnogo je dobar, probaj obavezno.

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Catrice paletica korektora mi izgleda zaiista privlačno pošto mi deluje nekako baš prirodno. Moraću što pre da skoknem do Dm-a. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    ОдговориИзбриши
  4. Jedino sto nisam probala je Catrice proizvode. Planiram da opustosim stalak sa Catrice proizvodima kad dodje u moj Dm. Kao i uvek odlicne proizvode si izabrala ❤
    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Volim ovakve postove, pogotovo kad ih ti pises. Nekako ih uvek ucinis zanimljivim i zaista ostavljas savrseno misljenje o svakom prozivodu :) O slikama necu ni da govorim, svi odavno znamo da si tu ekspert <3 Potpuno te razumem za naporan jun, posto su i meni tad bili maturski ispiti (samo sto je tebi bilo duplo teze, ipak ti proslavljas veliku maturu, a to je stresnije nego mala matura). Ali nema veze, sada cemo se vise radovati ovom raspustu :D Essence I love Extreme maskaru sam i ja koristila i mnooogo mi se svidja. I meni je odusevilo pakovanje balea univerzalne kreme, jaoj, slatkis mali haha :D Sve u svemu, sve pohvale za tebe <333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooooooooooooooo kakav komentarr. Odusevila si me draga Nera, hvala ti na izdvojenom vremenu za sve ove divne reci. Jedno velikooooo HVALAA <3 <3 <3

      Избриши
  6. odlican post, moram isprobat ovaj balea dezodorans, essence maskara savrsena, imam je i ja, takoder i ovu balea kremicu.
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. I love Catrice concealer and Golden Rose :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман30/6/16 14:11

    Odlični proizvodi,paleta od Catrica se čini dosta dobrom :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Meni bas diplona sampon nije prijao :(
    Inace, odlican post :)
    Slicice su lepo osmisljene :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Vec dugo zelim da probam Belea proizvode jer mi deluju toliko slatko i mirisno! Prvo sto me privuce je pakovanje zbog slatkoce,tako da bih sigurno kupila nesto! Mada sam cula lose stvari o Balea proizvodima za lice,ali moram probati njihove dezodoranse jer su bas jeftini,a mirisi su slatki! Ja imam ovu maskaru i mnogo puta se nasla u mojim favoritima,ali sada sam prestala da je koristim zbog drugih,mada joj je uvek rado vracam! GR lakovi su najbolji lakovi koje sam ja probala,imaju odlicnu cenu,a posao rade jos bolje! Ova paletica mi se svidja ali nisam je nikada probala posto te marke nema u Srbiji (ali su nesto pricali da se pojavila u nekoliko DM-ova hehe).Ovaj sampon hocu dugo dugo da probam jer ga i bas hvale,ali ipak bih uzela regenerator za jos bolji dobitak. Eh ,bas sam se raspisala,nadam se da ti ne smeta haha.I samo jos nesto,slike su odlicne,mnogo mi se dopada kvalitet! Postala sam clan tvog bloga :)
    Ako zelis postani i ti clan mog bloga <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha hvalaaa ti na ovakvom kilometarskom komentaru, obozavam ih :D <3

      Избриши
  12. i love balea cosmetics. they are great:D follow:) now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  13. Catrice Concealer - is one of my fav product - great price and quality

    ОдговориИзбриши
  14. In love with that deospray! I always buy it! x

    Have a great Sunday,
    Andreea
    http://couturezilla.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3