Странице

четвртак, 14. јул 2016.

Prelistavanje Avon kataloga C10/2016

Ćao dragi moji. 
Leto je i sunce nas prži ovih dana, ali dobro podnošljivo je, nekako. Pored toga što sam prelistavala Avon katalo i oduševila se, pročitala sam sva tri dela knjige Ljubavna mašina, koja je mnogo jako delovala na mene i moja osećanja, emotivno sam vezana za te tri knjige jer su kao prvo poklon a kao drugo došle baš kada sam to najmanje očekivala. (Hvala ti S. <3) Eh sad, da se vratimo na Avon katalog, ova kampanja je bila zanimljiva baš sam uživala uz prelistavanje i limunadu koja nije stigla da se slika koliko mi je prijala (štaa ćuuu). U ovom katalogu je sniženje i do 70% pa pogledajte dok još traje kampanja.
A od proizvoda sam izdvojila sledeće:



1. Set od orhideja i borovnica 
U setu se nalazi gel za tuširanje, losion za telo i sprej za telo od orhideje i borovnice, miriše fantastično i znam da je jako dobra ova linija za to je i vama preporučujem a sada je na neverovatnoj akciji od samo 399 din!
2. Fantastically Firming krema za telo 
Sa ekstratom kolumbijske kafe, zateže, čini kožu elastičnom. Deluje primamljivo, verovatno ću je naručiti da je isprobam, ako je neko koristio neka napiše u komentarima. Sada je 369 din.
3. Lagani losion za telo XL
400ml za samo 269 din, mislim da je više nego povoljno, a ne može da bude loše, ostali losioni su vrh.
4. Advanced anticelulit gel
Svi pričaju o ovom čudotvornom vatrenom gelu, pa se i dalje razmišljam da li ga naručiti. 449 dinara. Želim da čujem vaša mišljenja u komentarima. 
5. Gel Shine lak sa efektom gela
Složiće te se sa mnom da je ova nova linija gel shine neverovatna. Jako lepe boje ima i verovatno ću naručiti neki od ovih jer su sada po neverovatnoj ceni od 209 din.
6. Balzam za usne s mirisom voća
Nisam zapazila do sada ove balzame ali slatko izgledaju, imaju četiri vrste po 199din. Pa pogledajte.



I to je to za ovaj post, nadam se da ćete mi odgovoriti na pitanja u komentarima. Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Ljubim vas

24 коментара:

  1. Ova kampanja im je zaista odlicna. Super si stvari izdvojila. U ovu gel shine liniju lakova sam se zaljubila, ne zna se koja boja je lepsa od koje. Definitivno cu morati da narucim neku nijansu. :)

    Moja Svastarica

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,super stvarcice!Lakovi su predivni,neke boje imam,a neke su na "wishlisti"..
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. I really like Avon ☺ have a good day
    https://softcutie.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. nisam nista rarucivala vec 2,3 mjeseca. moram bas pogledat novi katalog
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Great products:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ima odličnih stvarčica, mogla bih da poručim neštooo! ☺ Super odabir proizvoda, draga! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Bas mi se svidjaju proizvodi!Ja svakako planiram da porucim nesto.Inace,sjajno pises!

    anjasworld1.blogspot.rs-poseti moj blog i uclani se ako ti se svidi :)

    ОдговориИзбриши
  8. Proizvodi su dobri. Najviše mi se svidja lak za nokte.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlični proizvodi :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post :) cini mi se zanimljivim ovaj set od orhideja i borovnica :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. lak je prelep. Porucila sam ovo mleko za telo, samo sa sipkom, odlicno je, predobro hidrira, koza mekana....miris onako, tu i tamo... :)

    Moj blog Fraulein D

    ОдговориИзбриши
  12. Bas zanimljiv post, a slike izgledaju bas pofesionalno (i jos bolje od toga) :) I ja sam jedan od najvecih fanova limunade haha :D Boja laka za nokte je predivna, mozda cu ga i ja poruciti. Bravo Jeco! <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Svi proizvodi su odlični, ali najviše mi se dopada lak! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3