Странице

недеља, 23. октобар 2016.

Aplikacije koje se nalaze na mom telefonu? +Najava za Q&A

Ćao Ćao Ćao najbolji mojii.
Baš sam lepo raspoložena, mada tako je svakoga dana, tako da ništa novo. Možda sam se zaljubila? Definitivno! Ljubav je lepa. Naročito kada pronađete osobu koja vas poštuje, ceni, podržava a uz sve to beSkonačno voli. Ovo je ipak tema za neki od sledećih postova. Svi znamo da je oktobar mesec knjiga, sajam knjiga je tu. I naravno neću to propustiti, slobodno mogu da kažem da je sajam knjiga najlepši sajam tokom godine, verovatno se slažete sa mnom. Nemam listu knjiga koje želim da kupim, jednostavno koje mi budu zanimljive te će postati moje. 
Nego, bilo bi lepo da se vratimo na temu posta. Svi mi non stop držimo mobilne telefone u rukama, ja sam prva koja je internet zavisnik. Okej ne baš toliki zavisnik. Naravno da imam život, prijatelje sa kojima izlazim itd. A danas sam želela da vam prikažem aplikacije koje koristim i obožavam, sigurna sam da ih već znate. Moj telefon je Huawei y600. 

Dakle kada uključite moj telefon, naravno, kao i kod većine vas pojavi se šablon/šifra kako god. 
Kada se odključa jedinstvenim šablonom, aplikacije koje se nalaze tu su one najposećenije, a to su društvene mreže. Instagram, Pretraživač, We Heart ItFacebook (Messenger). Naravno, tu je i kamera, galerija, poruke i pozivi. 
Kada se prevuče na dole, ispadne ova lista svakodnevnih potrebnih funkcija. Kao što je Wifi, prenos podataka, osvetljenje, rotacija i audio profili. (drugačije vreme na ekranu jer sam se kasnije setila da mogu i to da vam ubacim.)
 Dalje, sa ove strane koristim samo gmail (jelenabre1997@gmail.com), play prodavnicu i muziku. 
A sa ove stranice, youtube, Kika tastaturu sam instalirala zbog preslatkih smajlića naravno, moj kalendar, tu nemam šta da pričam, photo editor i pinterest. 
Photo editor je mnogo laka aplikacija za korišćenje, odlične efekte ima i ja sam zadovoljna kvalitetom fotografija.
Nadam se da vam dopao ovako malo drugačiji post, pišite u komentarima šta mislite i pišite pitanja za Q&A, odgovoriću na sva pitanja u nekom od sledećih postova. Ljubim vas

11 коментара:

  1. Post je vrlo kratak, ali zanimljiv. :)


    itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa ovaj post. :) Od svih navedenih, najviše koristim Instagram. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa ovaj post. :) Od svih navedenih, najviše koristim Instagram. :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely post dear!Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv post, zaista. Kratak, ali sadrzajan, skroz mi je bilo simpaticno da ga citam jer sam inace jako radoznala osoba tako da mi je bilo full da vidim sta ti imas na svom telefonu.
    Inače kada su pitannja za Q&A u pitanju, ja nemam ncieg specijalnog, osim toga da nam malo bolje opises sebe, kroz biografiju neku kratku, da nam napises razloge i povode za otvaranje svog bloga, i slicno.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti do nebaa. Verovatno ce tako i biti :) <3

      Избриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3