Странице

понедељак, 14. новембар 2016.

Boyfriend Tag ♥

Ćao najbolji moji. 
Za danas sam vam pripremilaaa jedan tag koji vec planiram prethodnih godinu dana (haha). Eh sad, pošto sam ulovila mog dragog, konačno smo uradili ovaj tag. Tako da današnji gost je mooooojjj dragi koji je želeo da ostane anoniman. (Nećeš još dugooo S). Lepo smo se nasmejali i verujem da ćete i vi. Zabavno je bilo postavljati pitanja, a još zanimljivije čuti sve te divne odgovore :D Baš mi je drago što je prihvatio da uradi ovaj tag sa mnom. Hvala ti S! A sada da krenemo na te odgovore, obavezno ostavite komentare, naročito mi pišite šta vas je najviše nasmejalo :D
Fotografija sa instagrama.
1. Šta je tuš? 
-Ono crno sto se stavlja na očima, na kapcima. :D
2. Šta je bockalica?
-Jel nije to nesto za puder? Jel jeste? Jestee. (haha jaooo) :D
3. Šta je blend? Blendanje?
-Malterisanje? Ono kad se molerišeš? Kao da udaras glet masu. :D
4. Šta je prajmer?
-Prajmer? To se koristi pre farbanja auta da bi sijalo, znači da je i to pre šminke zar ne? (Hahah) :D
5. Šta je bronzer?
-Bronzer je puder za jagodice, obraze :D
6. Šta je šimer?
-Šimer? Prvi put čujem. Da nije nešto za popravljanje sminke? :D
7. Šta znači mat?
-Onako tamno, lepo, ne sija. :D
8. Šta znači kada se proizvod kruni i troši? 
-Koristiš ga. :D 
9. Šta je top coat?
-Lak za nokte, providan. :D 
10. Šta je smokey eyes?
-Olovka ona što se krečiš. (hhhaha) :D
11. Šta je gel ajlajner?
-Pa ono što se vuče crta na kapcia, može i tečni ajlajner da bude :D 
12. Šta je piling?
-Za lice onaj đavo da se mackaš kao maska :D
13. Šta je to termalna voda?
-Prvi put čujem. :D 
14. Šta znači komedogeno?
-A? :D
15. Šta je senka?
-To je ono što se stavlja na kapcima. :D 
16. Šta je sjaj?
-Sjaj za usne :D
17. Šta je waterline?
-Linija unutar oka :D 
18. Šta je iluminator?
-Neki đavo za sminkanje :D
19. Šta je korektor?
-Za prekrivanje podočnjaka :D
20. Šta je kamuflaža?
-Isto kao i korektor :D 
21. Šta je to fiksator?
-Za stezanje šminke :D
22. Koja je moja omiljena boja laka za nokte? 
-Plava. :D (Takoo je srce moje! )

Ljubim vas!

26 коментара:

  1. Obožavam da čitam ove tagove, odgovori su uvek vrh. Odlično! :D

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Lovely post :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  3. Haha, obozavam da citam ove tagove 💑❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Hahaha ajooj.. Pa dobro se i snašao, dosta je i znao :D Zanimljiv tag, a još zanimljiviji odgovori :)

    Milicalifestyletips.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Svaka mu cast na odgovorima.Nasmejala sam se skoro na svaki ali 3 i 12 su mi nekakoostaliu secanju.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  6. Great tag Dear:)
    kisses

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo volim da čitam ovakve tagove. Volela bih da ih viđam na mnogim blogovima.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    -Šehada

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican tag,a jos bolji odgovori.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Hahhaha, hvala vam od <3. Stvarno sam se nasmijala. Msm odgovori su još i savršeni kako je u pitanju muškarac. Ali stvarno mu hvala za odgovor na osmo pitanje. Tu sam se baš baš nasmijala (i još se smijem). Stvarno ste divni. :*

    Novi post --> Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  10. Hahahah jako zanimljiv tag, bas sam se nasmejala! Hmm, 3 i 10 odgovor je pobeda, definitivno! Divan post!! <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, nasmijala sam se, a iznenadila da tvoj dragi zna dosta toga o šminci. :D

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3