Странице

понедељак, 02. јануар 2017.

10 stvari koje želim da ostvarim u 2017.godini

Ćao najbolji moji.
Prošle godine sam isto napravila listu stvari koje želim da ostvarim, da ih precrtam sa liste. Bilo je dobro, ali moglo je to i bolje, uvek težim ka nečemu boljem, znam da mogu bolje, i to će ove godine i da se dokaže, sama sebi želim da se dokažem. Shvatila sam da od kada sam napisala listu za 2016.godinu strogo sam se držala ciljeva i uspela. Organizovanija sam. Tako da želim da 2017.godina bude još pozitivnija i veselija a bez poređanih stavki na papiru ja ne mogu da funkcionišem. Rak sam u horosokopu, i ja jednostavno pravim mali milion spiskova, stalno zapisujem i pravim TO DO liste.. Ovde možete pogledati rezultate 25 stvari koje sam želela da ostvarim, tj.koje su stvari precrtane sa liste a koje nažalost nisu. A onda kako sam vam čestitala Novu godinu u ovom postu, možemo da krenemo sa listom koju sam napisala za Novu 2017.godinu. 
Vozačka dozvola;
Letovanje;
Uraditi neki izazov (mesec dana);
Uštedeti novac;
Preurediti makeup kutak(ofarbati ga);
Pročitati 20 knjiga;
Položiti sve ispite u roku (podrazumeva se);
Promeniti ishranu, fitness;
Više tekstova za Famozu;
Podići blog na viši nivo;

I to je to. Šta vi želite da postignete u 2017.godini? Pišite u komentarima. Ljubim vas!

26 коментара:

  1. Sasvim solidne i skromne želje,pola blogerki otprlike napiše PUTOVANJE NA HAVAJE,KUPOVINA KUCE NA MALDIVIMA...Hah,nadam se da će ti se sve ove želje ostvariti i da ćeš položiti sa svim desetka,a.inače prvi put sam na tvom blogu i stvarno mogu reći da ti je bloog o d l i č a n <3 <3 <3

    PS . Zapratila sam te,ako želiš uzvrati hihi <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  2. Jelena draga, odlican post. Tvoji ciljevi nisu nedostizni te ti zato zelim da ih sve ostvaris. Srecna Nova Godina ❤❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Zelim ti sve najlepse u Novoj godini ❤❤❤

      Избриши
  3. Također mi je na listi vozačka dozvola, jedva čekam. Sretno želim i da položiš:)

    ОдговориИзбриши
  4. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Jako dobre želje, nadamm se da ćeš ih sve ostvariti. Srećna Nova godina!!

    bbooklovers.blogspot.com Ovo je moj novi blog o knjigama, ako ti se dopada učlani se i prati nove postove

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa. Zelim ti sve najlepse i da ti se svr zelje ostvare koje zamislis ❤

      Избриши
  6. Mislim da su želje skroz realne i zanimljive. I mislim da ćeš ih ostvariti, uz malo truda, uz trud je sve moguće. Zaslužila si da se sve ostvari. Srećna Nova godina, sve najbolje!!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Sretna ti Nova Godina! Želim ti sve najljepše, da ti se ostvari sve navedeno, ali i ono što želiš, a nisi napisala! <3

    http://beautycornerbyemina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great post dear :) Happy new year!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako skromne želje i odličan post! Nadam se da će ti se sve ostvariti, pozdrav :)

    http://lifella2.blogspot.com/ - novi blog ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Šta bih drugo mogla no da ti poželim sreću u ispunjavanju ciljeva, apsolutno sam sigurna da ćeš uspeti u svemu navedenom. :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  11. Sve se ovo da ispuniti. Duga je godina. Meni je pre svega cilj da uspem da sredim posao. Ima tu jos nekih ciljeva ali vise o tome ce biti u nekom od postova

    ОдговориИзбриши
  12. Jako lepe željice, nadam se da će ti se ostvariti. Ja želim da dobijem stalan posao, to žeilm godinama, nadam se da će se ove godine to i ostvariti. :D
    Evo jednog taga za tebe ako ga nisi radila. <3
    http://fashionblogerka.blogspot.rs/2017/01/book-tag.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I naravno, mogle mi smo zajedno da uradimo neki tag, ili da zajedno uradimo taj mesečni izazov u potrošnji nekih proizvoda koji slabo koristimo. Ljubac! <3

      Избриши
  13. Odlican post!Zelim ti da ti se svi ciljevi ostvare u ovoj godini. Ja imam dosta ciljeva za ovu godinu,ali neki od glavnih su da polozim vozacki,zavrsim godinu sa odlicnim uspehom i vise se posvetim blogu. :)

    The Boho Diary

    ОдговориИзбриши
  14. Zelim ti puno srece sa ostvarenjem svih ovih ciljeva. Imamo ih par slinih :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3