Странице

недеља, 01. јануар 2017.

Nova godina 2017

Ćao najbolji moji.
Ušli smo u Novu 2017.godinu, jako se radujem, jer prošla godina je prošla baš brzo, puno suza, tuge ali malo više smeha i radosti. Nadam se da će ova godina biti pravo oduševljenje jer sam zacrtala razne ciljeve, iako ih nisam sve napisala na blogu. Pripremila sam planer Uređeni Haos, da budem organizovana.Meni je ova godina ruku na srce bila jako teška, bilo je srećnih trenutaka ali ne mogu da zaboravim da sam izgubila svog psa, spominjem ga jer ne želim da bude zaboravljen, nikada. Ali, nadam se da će ova godina biti puno bolja, potrudiću se. Kako ste se proveli za doček Nove godine? A ja? Pa bilo je dobro, bitni su ljudi koji vas okružuju, nije važno gde, bitno je sa kim. Proslavili smo u kućnoj varijanti uz punooo muzike. 
Vama želim da se smejete, radujete i da ostvarite sve ciljeve koje ste zamislili i stavili na papir.
Želim vam sve najbolje i najlepše u 2017.godini! 
Srećna Nova godina! 

15 коментара:

  1. Cute pictures and happy new year

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    ОдговориИзбриши
  2. Srećna Nova godina Jecii. Želim ti sve najlepšte, neka ti se sve želje ostvare!

    bbookslover.blogspot.com Pogledaj moj novi blog i učlani se ukoliko ti se dopadaa, jako bi mi značilo mišljenje, obzirom da sam malopre objavila prvi post.
    smoothieglam.blogspot.com tuu je i stari blog

    ОдговориИзбриши
  3. Veoma lijep post. Hvala na divnim željama. Ja takođe tebi želim sve najbolje i najljepše u novoj godini, da ostaviš sve ono što si poželjela. Uživaj u ovoj godini♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala, draga. Želim i ja tebi sve najbolje u 2017. godini! :) PS: Slike oduševljavaju!

    The Fashion Spell | GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  5. Srećna Nova, Jecii <33 Nadam se da će i ova 2017. biti još bolja od prethodne i da ćeš uspeti da ostvari sve što si namerila. Šaljem ti bezbroj poljubaca, xoxo

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala punoo <33 Zelim da ti se sve zelje ispune Marso <33

      Избриши
  6. Srecna Nova godina Jelena! Zelim ti sve najbolje u narednom periodu, da ti se svi snovi ispune i da se ostvaris u svemu sto zapocnes ❤❤

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Zelim ti sve najlepse i najbolje! Ljubim te <3 <3

      Избриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3