Странице

четвртак, 02. март 2017.

Zdrav sok/smoothie ☆

Ćao najbolji moji.
Obožavam da kombinujem voće, naročito sada kada sunce uveliko sija, proleće već kuca na vratima, to se može zaključiti po mom laku na noktima. Volim da čitam recepte a potom da ih isprobam i prenesem vama. Današnja inspiracija je došla dok sam bila u krevetu, konačno sam se naspavala i ništa mi se teško nije jelo pa sam iskombinovala voće koje sam imala u korpici. Dakle, za ovaj sok biće vam potrebno:
- jedan limun
- jedna narandža
- jedna jabuka
- malo vode
- po želji šećer 
Šećer dodajte ako vam je zbog limuna kiselo, mada ja obožavam limun tako da ne dodajem šećer. Druga kombinacija je da dodate mleko umesto vode, ja sam želela da napravim zdrav sok. Vi možete po želji. Voće sam ubacila celo, samo sam kore skinula sa limuna (znači nisam cedila limun) i narandže. Malo sam se igrala sa fotografisanjem, tako da uživajte :D 



















                                                                 Koje su vaše kombinacije voća?
Instagram: jfashionlover97
Facebook: Jfashionlover

31 коментар:

  1. Odličan recept. Smoothie izgleda jako ukusno, jedva čekam da ga isprobam!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se recept, probam ovo uskorooo!

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan recept, baš mi se dopada! Smoothie mi izgleda nekako tumblr! :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, ovo mi djeluje jako fino da ću sutra, odmah, da napravim jedan sokić :D. Hvala ti na receptu!

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Jelena draga, jako interesantan post! Drago mi je da vidim malo drugaciji post na pocetnoj strani bloga, koji ce napokon da razbije celu monotoniju. Blizi se leto te zaista treba obratiti paznju malo na zdravu ishranu, gde bih ubrojila upravo ove smutije. tvoj izgleda jako interesantno i ukusno, te cu ga zaista rado isprobati.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Mmm, izgleda kao zaista odlična kombinacija koju pod hitno moram isprobati :) Ja se obično odlučujem za kombinaciju banane, jegode i mleka, ali ovaj osvežavajući miks moram napraviti već sada. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Looks delicious!
    Greetings from Munich
    Heidi from wilderminds.de

    ОдговориИзбриши
  8. Mmmm deluje preukusnoo zaista,a ne deluje kao previse tezak za pravljenje :)

    Ako zelis pogledaj moj blog :)
    http://katarinakataleja.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. very nice! I love smoothies!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  10. Its looks delicious!

    Can we follow each other?
    Follow me and i'll follow you back.
    I promise.

    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  11. Looks really yummy and healthy too.
    Best wishes from Munich
    Sassi

    ОдговориИзбриши
  12. I love these beautifully bright and fresh photos - I tend to get more into smoothies at this time of year too as the weather gets a bit warmer (hopefully soon!! haha) :)

    aglassofice.com
    x

    ОдговориИзбриши
  13. Yummy! Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC, Bloglovin or Instagram? Lemme know ♥
    * Blog de la Licorne *

    ОдговориИзбриши
  14. ❤ I'm following you
    http://riwlawn.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super yummy!! I love the smothies, need to try your recipe!! <3
    xx
    http://rockmyboots.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  16. This juice looks wonderful!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  17. Delicious!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. wow it looks so delicious!:)
    and thanks for your comment,
    i follow you now, hope you follow me back<3
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  19. Thanks for this yummy recipe!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ОдговориИзбриши
  20. Looks very delicious :-*


    Melanie / www.goldzeitblog.de

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3