Странице

понедељак, 17. април 2017.

Bikini Set-Zaful

Ćao najbolji moji.
Uskoro krećemo sa priprema za leto, kako kilaže tako i kupaćeg kostima, ja sam izabrala top 3 kostima sa sajta Zaful. Izbor je ogroman moram da priznam, bilo je teško izabrati. Posebnu pažnju dajem kostimima koji idu preko stomaka. Malo su mi dosadili obični kostimi, tako da ću se ovo leto sigurno odlučiti za kostim preko stomaka. Sva tri su mi prelepa i nisam sigurna za koji ću se odlučiti. Za cene, veličine i materijal pogledajte na linkove ispod. 
Bikini Set - White And Black                         Bikini Set - White                                Bikini Set - Lake Blue

Koji model se vama najviše dopada? 

14 коментара:

  1. Cute bikini set, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. e i meni se jako svidaju ovi modeli kupacih kostima, svida mi se tvoj izbor

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan izbor, ovaj drugi je u mojoj omiljnoj listi. ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/2017/04/zaful-wichlist-bikini.html

    ОдговориИзбриши
  4. Sva 3 kostima su jako lijepa. Bas mi se svidja tvoj izbor. :)

    jaatotako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. The blue bikini set is so captivating and perfect for next Summer <3

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    ОдговориИзбриши
  6. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    ОдговориИзбриши
  7. Prvi komad me oduševio, ali samo godnji dio. Ne volim ove duboke modele, nikako :/ Ne znam kako ću preživjeti ovo ljeto jer su većino svi na taj fazon :(

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A meni bas treba jedan ovakav zbog stomacica kojeg se jos uvek nisam resila :D
      Preziveces <3 <3

      Избриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3