Странице

субота, 29. април 2017.

Kako uređujem fotografije?

Ćao najbolji moji.
Moj blog od početka je imao jedan cilj, a to je da sve što može jednu devojku da zanima može pronaći na jedno mesto. Ja sam rak u horoskopu, volim da pišem hiljadu spiskova, volim da imam nekoliko planera, sve da bude organizovano, jednostavno volim da znam na čemu sam. I mislim da mi to nije mana, volim organizaciju i organizovane ljude. Naziv bloga J fashion lover je moj lični pečat, i na njemu možete da nađete razne teme. Ne planiram da menjam ime, jedinstveno je i čini mi se da ste već zapamtili ko se krije iza tog naziva. Šta vi mislite, da li naziv bloga mora da bude povezan sa sadržajem na blogu? Pišite mi u komentarima.

Uhh, baš sam se raspisala, nego da pređemo mi na temu današnjeg posta. Jedna devojka mi je napisala u komentaru, kako joj se sviđaju moje slike i da bi bilo lepo kada bi na svom blogu pokazala kako ih uređujem, pa evo ga post. Od srca joj se zahvaljujem na komentaru i ideji za post. Uglavnom, ništa specijalno ne radim u programu, mislim da će vam biti čudno ali tako je :D 
Uređujem slike u PhotoScape programu, mislim da je on jedan od lakših programa. Imam Fujifilm aparat 16 mega pixels :D Ni aparat nije ništa specijalno, no ja sam zadovoljna njime.
Prvo što radim je rezolucija fotografije, postavljam je na 750 kako bi se uklopila u dužinu bloga.
Dakle, sledeće što radim jeste podešavam osvetljenje, prosvetlim fotografiju koliko želim, i malo dodam tamnije. 
Pre i posle.
Verovali ili ne to je sve što radim, ponekad uradim oštrinu fotografije, ali u ovom slučaju nije mi potrebno. Otvorena sam za sva pitanja, kritike, sve.

Kako vi uređujete fotografije?
Instagram: jfashionlover97
Facebook: Jfashionlover

31 коментар:

  1. Odličan post! Ni ja previše ne uređujem svoje fotografije, malo ih prosvjetlim na pizapu, a na photoscape-u samo namjestim širini. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ih nisam preterano sredjivala, ali u poslednje vreme uradim isto sto i ti i mozda malo pojacam boje. Slike ispadnu daleko bolje.
    Mislim da ne trebas da menjas naziv jer te svi znaju, a i razne teme su tu kako bi pomoglama citaocima :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Silvi, cenim tvoje misljenje <3 :)

      Избриши
  3. Isto kao i ti..
    Ja radim na Beefuuky onnline programu i zadovoljna sam...
    Slike makeupa već radim sasvim drugačije... Prođe i po 3 aplikacije dok mi ne bude zadovoljavajuća...

    ОдговориИзбриши
  4. Ja isto koristim Photoscape za uređivanje nekih slika,ništa pretjerano naravno.Odličan post.♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. PhotoScape je odličan program i za početnike a i za već iskusnije tako da program je sam po sebi stvoren za editovanje perfektnih slika - kao što su tvoje :)
    Imaaaš stvarno odliične slike i mislim da na još lepši način ulepšavaju tvoj blog *-* <3<3<3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Ja imam PhotoScape, ali ga nikad ne koristim, ne znam ni sama zašto. Trenutno za sve fotkice koristim VSCO. :) Tvoje fotkice su odlične! Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Retko kada koristim VSCO, ali je odlicna aplikacija :D Hvalaa <3

      Избриши
  7. Odličan post 💙 Slike su divne :)
    https://tinabeautyfashion.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Ja bukvalno radim sa svojim fotografijama isto što i ti - podešavam veličinu i, po potrebi, svetlo i kontrast ukoliko neke boje malo izblede. Glavni razlog što koristim Photoscape a ne Photoshop jeste što moj kompjuter nikako ne može da prihvati instalaciju za Photoshop iz, još uvek, nerazjašnjenog razloga. :P


    http://couturecase.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheh :D Ja planiram da instaliram Photoshop :D Bas mi je krivoo :(

      Избриши
  9. Pre sam obožavala Photo Scape, ali sam onda prešla na VSCO jer mi je nekako bilo lakše da sve završavam na telefonu/tabletu. FTvoje fotke su izuzetne :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ja se zaista odusevim kada vidim da su blogerke tako darezljive te dele svoje male tajne uspeha sa svojim kolegama! Zaista si me odusevila ovim postom, jako je edukativan, i verujem da ce koristiti mnogim pocetnicima. Sjajno opsaino, veoma si lepo objasnila, zaista odlican post!
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  11. Love this post! Thanks for sharing <3

    kiss

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  12. Great post, I very like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Hi thank you for visit :) I following your blog now Gfc #327. Follow back :)?

    ОдговориИзбриши
  14. Bravo, vidi se da ulazes dosta truda :*
    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3