Странице

четвртак, 20. април 2017.

Wishlist New Chic

Ćao najbolji moji.
Nadam se da ste dobro, lepo raspoloženi jer vam danas donosim još jednu listu željaa, a u pitanju su stvari sa sajta New Chic. Online shop bavi se prodajom ženske i muške odeće, torbi, cipela.. Najviše me je zaiteresovalo to što se prodaju stvarčice za kuću i dvorište, naravno tu je i dečije odeljenje koje je preslatko. Trenutno možete da pronađete stvari koje su i do 70% popusta, tako da bacite pogled na sajt. Izbrala sam dve mini haljinice koje su mi se činile jako trendi i jako lepim, dok majica sa trepavicama i usnama se pojavljuje non stop na instagramu i blogovima, meni je slatka :D I još jedna bluzica, malo je otvorenija ali je prelepa, koliko mogu da primetim prelepo stoji modelu. 
Za više informacija kliknite na linkove, kao što su cene, veličine i materijali.
Mini Dress                                     Mini Dresses
Šta se vama najviše dopalo? Očekujem vaše komentare.
Instagram: jfashionlover97
Facebook: Jfashionlover

12 коментара:

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3