Beauty Favorites-Jun 2017-Collab

Ćao najbolji moji.
Za danas jedan collab post sa mojom dragom blogokoleginicom i prijateljicom Kaćom sa bloga Hi-Stylish. Pišemo favorite, u nastavku ćete videte koji su to moji favoriti za maj i jun pošto ih nisam pisala. Nema ih mnogo ali su svi odlični. Njene fantastične favorite možete pogledati ovde. Ukoliko budete želele recenziju nekog proizvoda napišite mi u komentarima.
Aura Highligter
Našao se sigurno i prošle godine u nekim favoritima, ali jedan je od boljih koje sam probala, dobila sam ga baš od Kaće i taj post možete pogledati ovde. Hajlajter je super, ne trusi se, nije toliko jak ali je okej. Prikladan je za dnevnu varijantu, bez hajlajtera nigdeee! Možete ga pronaći u Lilly drogerijama. 

ColourPop
Kao što ste sigurno već videli na mom blogu, instagramu, naručila sam karmine sa Colour Pop sajta. Ova najsvetlija nijansa mi se najviše dopada, ona je u Trap nijansi i stvarno je odlična. Nisam mogla da verujem da su njihovi karmini koji su $6 toliko kvalitetni i dugotrajni. O osećaju na usnama da ni ne pričamo, ništa ne osećate, jedan sloj je dovoljan za ful boju. Ceo post šta sam naručila možete pogledati ovde. Čekam opet free sipping pa da naručim još nekoliko stvarčica. Posebno želim da probam hajlatere koji ih svi hvale. Mislim da mi je ovaj karmin godišnji favorit. 

Piling za telo
Dobila sam ga na poklon iz Beča. Nikad pre nisam čula za ovu marku niti znam gde ovde možete da se kupi, tako da po tom pitanju ništa ne mogu da vam kažem. Piling nije jak, peščani je, ali ponekad i volim ovakve nežne pilinge, koje možete da koristite bukvalno na svaka dva dana. Miriše na lubenicu i to je još jedan plus za ovaj proizvod. I otvor je klik klak kako ga ja zovem. I to mi se mnogo sviđa jer će sigurno izaći dovoljno proizvoda.

Balea sprej za telo Golden Shine
Bez ovoga nigde! Nijedno sunčanje na plaži ne može da prođe bez ovog sjajnog čuda! Prelepe zlatne šljokice, ko može još da im odoli? Žao mi je što je ovo bilo limitirano izdanje. Ima efekat hlađenja, što ja nešto nisam primetila, ali više možete pročitati u ovom postu klik ovde.

Bioten kremica za lice
U ovim toplim danima važno nam je da krema ima zaštitni faktor, ova kremica pored prijatnog mirisa ima SPF15 što je okej za jednu kremu. Dobila sam je u Glambox-u klik ovde da pogledate post. Lepo hidrira lice, nije gusta baš naprotiv retka je dosta. Idealna je za leto i ja uživam u njoj. Bioten možete pronaći u Lilly drogerijama.
Avon maska za kosu
Kupila sam je na sniženju i nisam se uopšte nadala da će me oduševiti ovoliko. Ljudi, moja kosa posle korišćenja je neverovatno meka i svilena na dodir. Lako se raščešljava, kosa mi je hidrirana i negovana. Svima preporučujem! 
I to je bilo to, zapratite me na instagramu i prijavite se na moj blog, za 350 pratioca pravimo nagrađivanje. 
U komentarima mi pišite da li vi koristite neki od proizvoda.
Ljubim vas

Постави коментар

13 Коментари

  1. Super favoriti, jako mi se sviđaju slike :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post mila, slike su prelepe, jako volim kada blogerke saradjuju :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Divni proizvodi, isprobala sam Biotenovu kremicu za lice i delim tvoje mišljenje! Inače fotkicu su prelepe, baš mi se dopadaju. ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, kao i uvek! Drago mi je da sarađujemo.
    Čekam free shipping i odmah poručujem ColourPop ruževe, ova nijansa mi je odavno na listi želja. Drago mi je da ti odgovara hajlajter. ♥

    hi-stylish.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post kao i fotkice.
    Ja lično nisam koristila ni jedan od favorita, ali dugo mi je na listi kupovine ova AT maska za kosu, no uvijek mi je sve nekako važnije od nje :D
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3