2.Blogorođendan + Pokloni za vas!

Ćao najbolji moji.
I danaaaas je poseban dan! Pre tačno dve godine sam otvorila svoj blog, ne mogu da verujem kako brzo leti vreme. Poslednjih par meseci nisu bili meseci kakve sam očekivala, puno nerviranja, puno stresa, a to je sve pretrpeo blog, a to nikako nije smelo da se dogodi. 
Međutim, u budućnosti planiram mnoge stvari na svom blogu, da poradim na kvalitetu, redovnost je isto bitna, uskoro o svemu tome. A danas pošto je poseban dan želim da vam se zahvalim na 340 članova, 50 000 pregleda i 5000 komentara. 
HVALA!

Spremila sam i poklončice za vas! Možete osvojiti sledeće:
Žutu teglicu
Farmasi karmin u broju 22
Golden Rose lak u broju 07
Velnea krema za lice
Playboy dezodorans
Avon care losion za telo
Pravila učestvovanja:
Morate da se prijavite na moj blog
I u komentaru napišite odakle dolazite.
Igramo se nedelju dana, znači proglašenje pobednika 14.08.
Takođe za više šansi igramo se i na instagramu jfashionlover97.
SREĆNO SVIMA!

Постави коментар

14 Коментари

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja srećan ti drugi blogorođendan! Želim ti puno uspeha u daljem blogovanju i da proslaviš još puno godišnjica! ♡

    Svi poklončići su predivni, učestvujem! Btw. Dolazim iz Smederevske Palanke (Srbija). :)

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam ti, pokloni su predivni!:)
    Dolazim iz Panceva, Srbija. <3

    ОдговориИзбриши
  4. Jelena draga, zaista mi je drago zbog tvog dosadasnjeg uspeha! Malo je reci da je tvoj blog sasvim profesionalan i da je ovo zasluzen rezultat, te ti zelim jos vise uspeha na blogu! Radujem se givaveju, zaista je sjajan, proizvodi veoma interesantni.Prava je srecnica ona koja ih dobije! Uskoro i ja pravim givavej povodom svog prvog blogorodjendana tako da si mi dala sjajnz ideju za isti.

    Velika Plana, Srbija!
    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam na dosadašnjem uspjehu i puno sreće u budućem radu!

    Pokloni su divni, a ja dolazim iz BiH. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  6. Super darivanje :) Sa srecom i jos puno uspeha u daljem radu. :)
    Pratim i na instagramu @zokamiki.djurdjevic
    Loznica, Srbija

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam, draga! :) Da ih bude još mnogo. Učestvujem. Iz Čuruga sam (Srbija) :) :-***

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan drgi blogorođendan. Čestitke za uspeh a svakako i trd da sve ovo postigneš.
    Iz Beograda sam.
    POzdrav i puno uspeha u daljem periodu.

    ОдговориИзбриши
  9. Cestitam :))
    Lazarevac, Srbija

    https://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne si poklončiće pripremila! Ja dolazim iz Beograda (Srbije). :D

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  11. Love your post!! Great content
    http://starlingdays.blogspot.com/2017/08/mistakes-of-novice-artists.html
    https://www.instagram.com/mira_shpak

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3