Странице

субота, 23. септембар 2017.

Mrsavljenje bez napora, 7kg za 7 dana? Stvarno radi?

Ćao najbolji moji.
Sada skroz neplanirano mi je palo na pamet da napišem ovaj post na ovu temu. Moram da budem iskrena i da kažem da mi tema nije pala tek tako na pamet, iskočila mi je reklama na nekom blogu, kako izgubiti kilažu i šta već bla bla. Sigurno ste viđali to. Prvo moram da kažem da je to žešća zezancija. Od toga nema apsolutno ništa. Dijete koje su ovakve i onakve, koji garantuju 7kg za 7 dana i ostalo su žešće sranje. Prvo izgladnjivanje nije ni malo zdravo, a te dijete u glavnom traže to, a posle padanja u nesvest, pa bolnica, infuzije, a potom se pitaš "Šta mi je ovo trebalo u životu?". Brinete roditelje, brinete sve oko vas, a zbog čega, što niste mogli da razmislite svojom glavom nego uzimate zdravo za gotovo sve što vam se ponudi, nema opravdanja za lenjost i gojaznost. Čim sam to shvatila već sledeći dan sam se našla u teretani-fitnessu.
Jedini zdrav način mršavljenja je balansirana ishrana i fizička aktivnost. 
Po mom ličnom iskustvu, posle 5 dana aktivnog fitness treninga  koji traje i do sat ipo vremenski smrsala sam 1,5kg ali znam da nisam gladovala i da sam koliko toliko pazila šta jedem, jer sam i dalje početnik. Verovatno to za vas nije neki uspeh ali za mene jeste. Trudim se da se što bolje hranim. Ako želite post o fitnessu pišite mi u komentarima. Ja sam nastavila da treniram, da se trudim, da se kontrolišem kada su u pitanju slatkiši, na instagramu možete da pronađete puno motivacije, od devojki do raznih citata. Ja sam jednog dana samo presekla sa drugaricom, i rekle smo to je to, od sutra krećemo na fitness, tako je i bilo. Podržavam sve vas koji želite da krenete da mrsavite, da krenete u teretanu i da se bavite sportom. Kako mi imamo motivacionih citata u teretani jedan od njih je "Jedini loš trening je samo onaj koji se nije dogodio". Ta rečenica je predobra!  
Uhh, kako mi je sada lakše kada sam sa vama podelila ovo sve, pišite mi vaše mišljenje u komentarima.
Instagram: jfashionlover97
Facebook: Jfashionlover

10 коментара:

  1. Mnogo mi je drago što si krenula sa vježbanjem jer i sama znam koliko to ispuni osobu. Također, 1,5kg zaista nije mala stvar i to su ogromne cifre sa time da se ne izgladnjuješ, nego da sve jedeš umjereno. Ja bih voljela da vidim i post o fitnesu ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Nažalost danas razne djevojčice misle da ako se izgladnjivaju i jedu jedan obrok u danu, da će to sve riješiti njihove probleme što se tiče kilaže.
    Najbolje za skinuti kile je dobro se hraniti i usput vježbati,polako ali sigurno.Drago mi je što je neko obratio pažnju na to,jer danas je sve više slučajeva da se djevočice izgladnjuju.
    Želim ti svu sreću u vježbanju!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Very inspiring.
    Thank you.

    Love, Esther
    https://lifestyle-tale.com/en/cozy-sunday/

    ОдговориИзбриши
  4. very cute shoes!! I'm following you.. Please follow me back..

    ОдговориИзбриши
  5. gorgeous shoes! anyway, sure dear! let's follow each other! but will you please do it first then let me know when you're done and i'll surely do the same! thanks!

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru! <3
Thank you for your comment! <3